Ja és aquí la Setmana Cultural 2017 del Campus de la UPC Terrassa

Del 3 al 5 de maig a les escoles i facultats del campus de la UPC a Terrassa

Com ja és habitual any rere any a la primavera universitària vallesana, els primers dies de maig s’omplen d’activitats lúdiques, culturals i esportives organitzades pels estudiants del Campus de la UPC a Terrassa. Aquestes activitats conformen la Setmana Cultural 2017 que enguany tindrà lloc els dies 3 ,4 i 5. El programa d’aquest curs està composat per concerts de música en directe, campionats esportius, concursos, tallers, videojocs on line, gastronomia, i l’Olimpíada de drons, que es consolida com un dels plats forts amb la seva tercera edició.

La Setmana Cultural del Campus de la UPC a Terrassa començarà aquest curs  amb una de les seves activitats mes destacades. Es tracta de la III Olimpíada de drons, organitzada pel Laboratory of Unmanned Aerial Systems (LUAS) de l’Escola Superior d’enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT). Els drons que participaran en aquesta singular competició estan construïts pels estudiants de l’assignatura “Muntatge, configuració i vol de drons” que imparteix el professor Oriol Lordan. Els aparells han de superar un circuit aeri  i una sèrie de proves per demostrar la seva precisió de moviments i capacitat de vol. La III Olimpíada de drons de l’ESEIAAT tindrà lloc el dia 3 de maig entre les 11h i les 13h  al dronòdrom que s’ha habilitat recentment a la pista poliesportiva de l’Escola (C/ Colom, 11. Terrassa)

Drones ESEIAAT

Tallers

Quant als tallers, destaquen el de defensa feminista, programat per al mateix dia 3 de maig a les 12h. Els estudiants que ho han organitzat volen explicar com detectar la violència sexista i com actuar davant d’ella. També serà molt interessant el taller que ofereix el dia 5 de maig a les 12h  el professor Jaume Figueres i l’ONG Metges Sense Fronteres amb el que els assistents aprendran a fer servir el sistema de cartografia interactiu  OpenMaps  per ajudar d’una manera mes eficaç als mes necessitats. El dia 3, a les 10h,  hi ha un  taller de Mildfulness al que s’explicarà als participants aquesta tècnica que ajuda a identificar l’important i a  no deixar-se arrossegar pels petits inconvenients de la vida diària.

Gastronomia

La gastronomia té el seu lloc a la Setmana Cultural. Hi ha una barbacoa el dia 3 a les 12,30h, un taller d’empanadilles a les 13h  i cursos de cata de vins ( el dia 4 a les 12h)  i de cerveses  (dia 3 a les 13h). El tradicional i multitudinari concurs de paelles tindrà lloc el dijous a partir de les 12,30h al pati de l’ESEIAAT

Esports

Els estudiants mes esportistes podran participar  al torneig de voleibol del dia 3 de maig, de bàsquet el dia 4, de pàdel el dia 5  o a la ja clàssica  cursa del campus pels carrers de Terrassa que es celebrarà el dia 4 de maig. Els corredors sortiran de  l’ESEIAAT a les 11,15h i  recorreran el trajecte fins a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT)  per baixar seguidament pel Parc de Vallparadís fins arribar novament a l’ESEIAAT. A mes dels premis als primers classificats, també hi haurà premi al grup o corredors millors disfressats.

Setmana cultural cursa

Concursos

Els concursos divertits també són habituals en la Setmana Cultural. Enguany és novetat el concurs de punteria amb avions de paper que han organitzat els estudiants de l’Associació UPC Venturi per al dia 4 a les 14h. També serà divertit el de coets impulsats per aigua, organitzat per l’Associació UPC Space Programme per al divendres dia 5 a les 12h; la gimcana pel Campus programada per al dia 4 a les 13h; o el de xuclar flams el dia 3 a les 13h. Els mes tecnològics podran jugar a videojocs on line durant tota la setmana i provar les seves perícia als simulador de pilotatge de motocicletes el dijous dia 4 de maig.

Música

I no podia faltar la música. Hi haurà DJ’s al pati de l’ESEIAAT durant tota la setmana i tres concerts en directe a la plaça del Campus el dia 4  a partir de les 15h a càrrec dels grups “The Fox 196”, “Quico Lloms” i Angangas”. Els mes desinhibits podran participar al karaoke del divendres dia 5 a les 12h. La festa nocturna de la Setmana Cultural es celebrarà la nit del dijous dia 4 de maig a un local del terrassenc Carrer de la Rasa.

icon_ppt.png Accés a tot el programa

Setmana Cultural 2017