Francesc Torres ha pres possessió com a Rector de la UPC, el 12 de desembre

Francesc Torres
 ha signat avui el Llibre de Registre de les Preses de Possessió com a rector de la UPC. El nomenament s’ha publicat al Boletín Oficial del Estado (BOE), RD 1025/2017, de 7 de desembre, i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), núm. 7514 (12/12/2017), amb efectes des del 12 de desembre. El dia 13 han pres possessió els membres del Consell de Direcció.

Francesc Torres va ser elegit rector de la UPC en els comicis del 15 de novembre passat, en els quals va obtenir el 50,23 % dels vots ponderats (1.854).

Acte públic de presentació a la comunitat universitària, al gener
D’altra banda, el proper 10 de gener tindrà lloc l’acte públic de presentació del nou rector a la comunitat universitària de la UPC, al qual assistiran, entre d'altres, el president del Consell Social, Ramon Carbonell, així com representants del govern de la Generalitat de Catalunya.