Cursa pel campus, tallers, concurs de paelles, concerts i esports en la festa universitària de Terrassa

Festa universitària de Terrassa: dia 10 de maig a partir de les 11h a la plaça del Campus i aparcament de l’edifici TR5 de l’ESEIAAT (c. Colom, 11.Terrassa)

La cursa comptarà amb la participació del rector de la UPC i del director de l’ESEIAAT, que també seran presents a la jornada festiva universitària, juntament amb els degans dels altres centres docents i l’alcalde de Terrassa

El proper dia 10 de maig , a les 11h, se celebrarà la tradicional cursa pel Campus, oberta a tota la comunitat universitària de Terrassa, amb un recorregut de 4 km pels carrers de la ciutat. Aquest any, el punt de sortida i d’arribada s’ubiquen a l’Avinguda Jaquard, al costat de la plaça del Campus.

La cursa comptarà amb dos atletes d’excepció, el rector de la UPC, Francesc Torres, i el director de l’ESEIAAT, Xavier Roca. I és que la universitat es vol obrir a tota la ciutat amb la complicitat de l’Ajuntament. Per això, el mateix rector de la UPC,  l’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, i  els directors i degans de l’ESEIAAT, la FOOT, l’EUNCET, el CITM, l’EUIT I l’ESCODI seran presents tant al tret de sortida com a l’arribada per donar visibilitat al campus universitari de ciutat.

El mateix dia 10 tindran lloc a l’aparcament de l’ESEIAAT el tradicional concurs de paelles, concursos, tallers, activitats esportives i una programa molt divers de concerts que tindran lloc a la Plaça del Campus.

En el marc de la festa universitària de Terrassa també tindran lloc la IV Olimpíada de Drons i el primer concurs Tecnosuro, entre d’altres activitats.