Ens ha deixat Pedro Picado Rodríguez, tècnic de laboratori de l’ESEIAAT de la UPC

El dia 15 de març de 2023 ha mort Pedro Picado Rodríguez, Personal d’Administració i Serveis a l’ESEIAAT de la UPC.  Des de l’any 1996 era tècnic del laboratori de filatura al Departament d’Enginyeria Tèxtil i Paperera, integrat des de fa uns anys al departament de Ciència dels materials de la UPC.

Pedro Picado havia nascut el dia 6 de març de 1958 a EL Cubo de Don Sancho (Salamanca) i residia a la localitat de Puig-Reig (Berguedà).

Ha estat vinculat des de sempre a l’ESEIAAT i a la UPC. De fet, l’any 1994 es va graduar a la nostra Escola com a enginyer tècnic, especialitat tèxtil.

La seva trajectòria professional ha estat extensa i prolífica, sobre tot al sector tèxtil, al que havia estat lligat tota la vida fins el passat 6 de març, dia de la seva jubilació. Gràcies a aquesta expertesa, Pedro Picado va esdevenir en una figura clau per al desenvolupament de projectes d’R+D universitat-empresa en l’àmbit tèxtil i en la formació de futures enginyeres i enginyers del sector.

Els seus companys i companyes i els seus alumnes el trobarem molt a faltar. Descansi en pau, Pedro Picado