Els nostres estudiants amb els seus projectes reals a l’Espai Ciència del Saló de l’ensenyament 2017

La nostra Escola ha apostat clarament per impulsar l’aprenentatge actiu dels nostres estudiants. Volem que s’ho passin be i que aprenguin fent els seus propis enginys, que es formin fent d’enginyers i enginyeres abans de graduar-se.

Per això ha creat  el programa INSPIRE i el programa Creative Lab, ambos  premiats i reconeguts per la Generalitat de Catalunya, la UPC i altres empreses i institucions

Creative Lab és un  projecte d’innovació docent realitzat en col·laboració amb SEAT i Volkswagen  que impulsa el treball creatiu i  col.laboratiu entre estudiants de diferents disciplines per generar innovacions tecnològiques per aquest grup empresarial de l’automoció. Els estudiants treballen en grup l’elaboració de noves idees tecnològiques d’aplicació a la mobilitat urbana  intel·ligent juntament amb enginyers i enginyeres de SEAT i i Volkswagen

Per la seva part, el programa INSPIRE consisteix en la  creació de projectes reals d’enginyeria pensats, dissenyats i construïts exclusivament per estudiants fora d’horari acadèmic.

Fruit d’aquest programa són els quatre projectes que estaran exposats entre els dies 22 i 26 de març a l’Espai Ciència del Saló de l’ensenyament.

En aquest espai podreu veure l’EcoRZ, el millor bòlid elèctric universitari de l’Estat de la Formula Student i un dels 10 millors a tot el món.

També els avions que construeixen els estudiants d’UPC Venturi, amb els que participen a la competició internacional ‘Air Cargo Challenge’.

O el globus estratosfèric, equipat amb tecnologia pròpia amb que els estudiants d’UPCSpaceProgram han arribat a 35KM d’altitud i han realitzat la millor fotografia aèria al concurs BaloonChallenge 2016, al que van participar 400 equips universitaris d’arreu  del món.

O ‘Chispitas’ la motocicleta elèctrica dissenyada i construïda pels nostres estudiants de MotoSpirit, campiona al circuit de  Motorland el passat  gran premi de MotoSpirit2 016

Quan vinguis al saló de l’Ensenyament recorda que has de passar per l’espai Ciència per veure de prop aquests enginys i parlar amb els seus creadors, els nostres estudiants

T’hi esperem!!