Dra. Núria Salán Ballesteros, nova presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia

La Societat Catalana de Tecnologia (SCT) reunida dilluns 25 de gener en Assemblea General, ha organitzat eleccions per escollir la seva junta directiva.

La candidatura encapçalada per Núria Salán, professora de l'ESEIAAT en el Campus de la UPC a Terrassa, ha obtingut el 100% dels vots emesos i la situa al capdavant d'aquest col.lectiu de tecnologia per espai de 2 anys.

La flamant presidenta va rebre, emocionada, l'encàrrec de mans del president sortint, Sr. Luque, i va compartir amb l'audiència un senzill i commovedor discurs d'investidura, tot dibuixant somriures a tothom assistent a la Sala Pi i Sunyer de l'Institut d'Estudis Catalans.

Llegir  més.