La UPC celebra, per primer cop a Terrassa, el Networking Talent Day

Amb la participació de prop de 30 empreses

L'ESEIAAT ha acollit durant el dia d'avui el 5è Networking Talent Day (NTD), organitzar per UPC Alumni per primera vegada al Campus de Terrassa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). És un esdeveniment adreçat a titulats/des i als estudiants/es que acabaran properament els seus estudis de grau, màster i doctorat de la UPC, per tal que puguin contactar amb empreses que cerquen perfils professionals relacionats amb els àmbits de coneixement de la Universitat.

El Networking Talent Day (NTD) és un esdeveniment adreçat a joves titulats UPC i a estudiants i estudiantes que cursen els últims crèdits de grau, màster i doctorat de la Universitat i que els ofereix l’oportunitat de posar-se en contacte directe amb importants empreses de diferents àmbits. Amb aquesta activitat, l’ESEIAAT acollirà aquest curs tres actes per promoure la trobada entre estudiantat i empreses: el Fórum d’Empreses, l’Speed Recruitment i ara el Networking Talent Day. Entre totes tres activitats aquest curs s’aproparan a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) més de 100 empreses, la qual cosa consolida aquest centre de la UPC com un dels principals focus de talent d’interès per al teixit empresarial del país.

El Networking Talent Day proporciona a les empreses una nova oportunitat per conèixer el talent que es genera a la UPC. Al llarg de la jornada i amb una dinàmica regulada pels organitzadors, els assistents interactuen amb les empreses que els interessen a través de trobades en grups reduïts i de networking lliure.

Els estudiants i estudiantes, a més d'entrevistar-te amb les empreses assistents al NTD, podran consultar la borsa de treball de la UPC i parlar amb els representants de l'empresa EXE-Empieza Por Educar.

Durant la jornada han participat les següents empreses: