IV edició de l'Speed Networking a l'ESEIAAT
El dimecres 18 de maig hem celebrat la IV edició de l'Speed Networking a l'ESEIAAT
Premi al programa INSPIRE de l'ESEIAAT
El programa INSPIRE de l'ESEIAAT, premi a la millor iniciativa docent de la UPC.
Dos estudiants de l'ESEIAAT dissenyen i construeixen una cadira de rodes "low cost"
Bernat Villa i Adrià Sallés, estudiants del Grau de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte de l'ESEIAAT han dissenyat i construït una cadira de rodes de "low cost" per a països en vies de desenvolupament.
IV Mercat de Tecnologia del Vallès a l'ESEIAAT
El 13 d'abril a l'ESEIAAT s'ha inaugurat el IV Mercat de Tecnologia. Han assistit més de 700 estudiants de 17 centres de secundaria.
El Creative Lab presenta els seus projectes a la SEAT
El professorat i alumnat que participen al projecte Creative Lab van assistir a la fàbrica SEAT de Martorell, on els estudiants van realitzar les presentacions finals dels seus projectes,
X Edició del Fòrum d'Empreses de l'ESEIAAT
El passat dimarts 1 de març va tenir lloc la X Edició del Fòrum d'Empreses de l'ESEIAAT.
Presentació de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrials, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
El dijous, 18 de febrer, ha tingut lloc la presentació de la nova Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT).
Dra. Núria Salán Ballesteros, nova presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia
La Societat Catalana de Tecnologia (SCT) reunida dilluns 25 de gener en Assemblea General, ha organitzat eleccions per escollir la seva junta directiva.
Experiència de mobilitat als EUA amb Adriana Lladó Gambín
Al juliol 2015 va tornar de la University of Califòrnia, Irvine (The Henry Samueli School of Engineering) Estats Units, on ha realitzat el seu projecte final d'estudis.
El CREATIVE Lab ha rebut un premi com a millor iniciativa en formació
El diari El Economista ha atorgat el premi a la millor inciativa docent al projecte CREATIVE Lab.
L'estudiant Jan Freixa guanya el concurs de disseny d'automòbils de Nissan, la revista "Autopista" i la UPV
La XVIII Edició del concurs de Disseny d'Autopista 2015 ja té guanyador: l'estudiant de l'ESEIAAT Jan Feixa.