2016

Formula Student UK 2016 proclama l’ecoRZ d’UPC ecoRacing el monoplaça elèctric més eficient
El nou monoplaça elèctric ecoRZ construït i dissenyat pels estudiants de l’equip UPC ecoRacing ha estat el cotxe més eficient de la Formula Student UK 2016 al circuit de Silverstone. Formula Student UK és una de les més exigents del campionat internacional Formula Student que es celebra durant tot l’any a diferents països de tot el món. L’ecoRZ ha ocupat la 3a posició a la classificació en la categoria de cotxes elèctrics i ha obtingut l’11ena posició en la classificació general d’entre 140 equips. L’ecoRZ s’emmarca en el programa INSPIRE3 que impulsa l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya.
EcoRacing Team
L’estudiant Marta Riquelme crea el primer mapa de radiacions electromagnètiques de l’edifici modernista de l’ESEIAAT
Marta Riquelme és una estudiant recent graduada en el grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Com a projecte final de grau, ha creat el primer mapa de radiacions electromagnètiques del Campus de la UPC a Terrassa, treball dirigit pel professor Ignasi Gil i codirigit per Raul Fernández. Durant un quadrimestre ha mesurat el nivell de radiacions que produeixen els emissors WiFi i els dispositius mòbils a cadascun dels espais de l’edifici modernista de l’ESEIAAT. Els nivells de radiacions estan molt per sota dels que estableixen les normatives catalanes i internacionals.
Programa Rolls Royce
Acte de reclutament de talent per Rolls-Royce a l'ESEIAAT - UPC
La prestigiosa companyia britànica fabricant de motors d'avió visitarà Terrassa el proper dia 26 de Setembre amb l'objectiu de captar talent de la Universitat Politècnica de Catalunya.
L’ESEIAAT matricula el curs 2016-2017 els estudiants amb nota de tall més alta de tota la UPC
Aquest centre del Campus de la UPC a Terrassa es consolida com un important pol d’atracció de talent a Catalunya i a la resta de l’Estat, clau per a al desenvolupament econòmic industrial del país
Reconeixement al PDI i el PAS que ha participat en la promoció dels estudis de grau
Dimecres, 13 de juliol, ha tingut lloc a la sala d'actes del Vèrtex un acte de reconeixement a membres de la comunitat universitària que han participat activament en la promoció dels graus universitaris de la UPC i la divulgació científica a futurs estudiants.
Estrenem Màster d’Enginyeria Aeronàutica i de l’Espai
L’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) engega aquest nou curs una proposta innovadora de Màster Professional dins l’àmbit de l’Aeronàutica i l’Espai, que es cursarà íntegrament en anglès.
MASE
Premi a la millor fotografia al concurs internacional Global Space Ballon Challenge pels estudiants de l'ESEIAAT
Estudiants de l’ESEIAAT llancen un globus a l’estratosfera que capta imatges espectaculars de la Terra i del Sol. Han guanyat el premi a la millor fotografia al concurs internacional Global Space Ballon Challenge, per davant de 405 equips de tot el món.
El Sol i la Terra
Preparatius NESLAB
Módul NESLAB
IV Jornada sobre Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia
El proper dia 1 de juliol de 2016 tindrà lloc la IV Jornada sobre Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia, que enguany té com a lema “Posa’t les piles per la tecno!!”, a les instal·lacions de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT-UPC).
Un sistema automatitzat para encaixar mòbils guanya el concurs E-Motion
Un sistema automatitzat per posar telèfons mòbils en caixes ideat per Albert Etxàniz, Xavier Pujadas i Llorenç Bauzà va resultar vencedor del concurs E-Motion Festus Automation SAU que va organitzar aquesta empresa multinacional amb la col·laboració del Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
Dos dels guanyadors del concurs
Dos dels guanyadors del concurs E-motion FESTO, Xavier Pujadas i Llorenç Bauza. En la foto amb X. Segura i I. Salas
El projecte GRÖN guanya el 1er Concurs IKEA-UPC Design
El disseny de nous contenidors de reciclatge domèstic modulars i apilables de les estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya, Sofia Hernández i Anna Prats, ha estat el guanyador del 1er Concurs IKEA-UPC Design. Els participants han hagut de crear nous dissenys de productes relacionats amb la cuina sostenible o amb la protecció dels infants.
UPC ecoRacing presenta el monoplaça amb el qual competirà a la Formula Student
L’equip estatal pioner en sostenibilitat al món de la competició, UPC ecoRacing, presenta el pròxim 8 de juny el seu nou monoplaça, un vehicle 100% elèctric.
Estudiants de l'ESEIAAT assisteixen a un taller sobre cotxes elèctrics
Estudiants del Grau en Enginyeria Elèctrica de l'ESEIAAT han assistit a una taller per conèixer de primera mà el funcionament dels vehicles impulsats per motors elèctrics.
EcoRacing i MotoSpirit a la Fira MOVEMUS
Els equips EcoRacing i MotoSpirit, formats per estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la UPC, participen a la Fira MOVEMUS per la qualitat de l’aire de Terrassa.