[17 març 2020] Instrucció de criteris de comunicació de positius o aïllament per COVID-19 a la UPC

Benvolguda, benvolgut,

Us trameto aquesta instrucció del gerent amb els criteris per a la comunicació de casos per exposició al Coronavirus COVID-19 .

En aquesta instrucció ens demanem que utilitzem com únic canal de comunicació el de Aspy , la mútua que gestiona la Medicina de Treball. Per tant si us plau, adreceu qualsevol comunicació d'exposició al coronavirus a : salutupc@aspyprevencion.com

Tenir les dades correctament estructurades de l'impacte en temps real dels possibles casos d'afectats ens permetrà també emprendre mesures més eficaces alhora de combatre el risc per a les persones que venen o treballen als nostres campus.

Espero que totes i tots passeu el millor possible aquest periode de quarentena que ens ha tocat viure.

Resto a la vostra disposició, cordialment.

Mercedes Jiménez

Cap UTGCT

-----

La present instrucció té per objectiu obtenir per part de la institució informació el més actualitzada i estructurada possible, de les persones de la comunitat que hagin pogut estat exposades al virus COVID-19, i que per tant, ens permetin avaluar l’impacte de la crisi a la UPC. Alhora establir amb la major eficàcia mesures concretes d’aïllament o neteja intensiva d’espais.

Fem una crida a tots els membres de la comunitat per a que ens comuniqueu les diferents situacions d’aïllament que tingueu coneixement, per haver estat en contacte amb alguna persona o persones afectades.

El canal que s’estableix per aquestes comunicacions és

El posem de forma expressa a través de l’entitat que ens gestiona el servei de medicina del treball. Aquest canal és gestionat per personal sanitari i només informarà la UPC de les següents dades, per tal de garantir la confidencialitat dels afectats

• Situació: infecció / aïllament per contacte.
  • Si és PDI/PAS/Estudiant
  • Escola/Facultat/Departament/Institut/Servei/Unitat/Altres
  • Si és estudiant, curs i titulació.
  • Data en què els serveis mèdics li van notificar la infecció i/o quarantena mèdica
  • Espais on desenvolupava la seva activitat la setmana abans de la notificació d’infecció o aïllament

Alhora demanem als directors de les unitats acadèmiques i/o els caps de servei, segons correspongui, que incentivin aquest canal únic de comunicació de situacions de persones afectades entre les persones relacionades amb la seva unitat. En el cas que hagueu rebut algun comunicat amb anterioritat, us preguem que informin a la persona afectada per a que ho comuniqui de nou mitjançant l’enllaç anteriorment apuntat.

IMPORTANT: aquest és un canal de comunicació de casos, NO és un canal d’informació sobre el COVID19. El Canal de Consultes de Salut pel Coronavirus és, en tot moment, el 061, CATSALUT, i el Ministerio de Sanidad.

Gerència, 16 de març 2020

arxivat sota: