Setmana de la Robòtica

13 - 17 de febrer de 2017

Resolent una aplicació de robòtica industrial!

Tipus d'activitat: Workshop

Breu descripció i objectius:
L'activitat té com a objectiu donar a conèixer el món dels robots industrials, la seva implantació cada vegada més freqüent i algunes de les seves problemàtiques.
L'activitat combina part d'explicacions teòriques per part del professorat amb la resolució pràctica per parts dels assistents, d'un problema típic de robotització dins les línies de producció d'automòbils. Utilitzant un simulador d'entorns robotitzats, i llenguatges reals de programació de robots, caldrà realitzar els programes dels robots per tal de dur a terme la tasca encomanada de manera efectiva i eficaç. Els assistents treballaran en parelles.

Públic a qui s'adreça: 3er i 4art d'ESO i Batxillerat
Durada de l'activitat: 4 hores
Horari/torns: 10:00 a 14:00 hores
Dates: 17/02/2017
Places: 24

INSCRIPCIONS PRÒXIMAMENT

Parlem de robots!

Tipus d'activitat: Promoció activitats de robòtica a secundària i batxillerat

Breu descripció i objectius: Els estudiants de secundària i de batxillerat tenen al seu abast diverses assignatures i activitats de formació complementàries relacionades amb la robòtica. Un bon exemple, relacionat amb l'Aeronàutica, seria el concurs CANSAT de la ESA. Per altra banda a l'ESEIAAT hi ha grups d'estudiants (INSPIRE) que realitzen projectes d'enginyeria propis sota la supervisió de l'Escola. Molts d'aquests projectes estan directa o indirectament relacionats amb la robòtica. En aquesta sessió, es proposa que les dues comunitats entrin en contacte, fent una breu presentació de les seves respectives activitats relacionades amb la robòtica.

Públic a qui s'adreça: Secundària i batxillerat.

Durada de l'activitat: Un matí (16/2 o 17/2).

Horari/torns: A determinar en funció dels assistents.

Dates: (16/2 o 17/2).

Places: uns 30 estudiants

INSCRIPCIONS PRÒXIMAMENT

CONTACTE AMB NOSALTRES:

· Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Carrer Colom, 1-11

08222 Terrassa (Barcelona)