Inscripció Jornada de Portes Obertes 23/07/2020 - 11:00h.

ATENCIÓ!, Aquest formulari és per inscriure's a la Jornada de Portes Obertes presencial que tindrà lloc el divendres 23 de juliol 2020, a les 11:00h . Si esteu interessats en una altra data, empleneu el formulari corresponent

Per assistir-hi és necessari inscriure's prèviament.

Les teves dades
Què estàs estudiant?
Què t'agradaria estudiar a l'ESEIAAT?

A continuació indica'ns el Grau que t'agradaria estudiar a l'ESEIAAT. En pots escollir 2 com a màxim.

Protecció de dades personals

Informació bàsica de protecció de dades

Responsable :
Universitat Politècnica de Catalunya
Escola Superior d’Enginyeries Industrials, Aeroespacials i Audiovisuals de Terrassa
C. Colom, 1. 08222 – Terrassa.  Tel. 93 7398113   direccio.eseiaat@upc.edu

Delegat responsable:
Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Finalitat:
F006 Organització de seminaris, congressos, jornades i cursosInformació sobre l'oferta d'estudis de la UPC (comunicacions comercials per mitjans electrònics), i enquesta de satisfacció en la incorporació al món universitari. Jornada de Portes Obertes Virtuals  de l'ESEIAAT  any 2020

Legitimació:
Basat en el consentiment que se li sol·licita, pot retirar el seu consentiment posant-se en contacte amb el responsable del tractament.

Destinataris:

El vostre nom i cognoms o identificador a la sessió serà visible a la resta de participants en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Hangouts Meet de G Suite.

La vostra imatge i/o veu serà accessible a la resta de participants en el cas que activeu la càmera i/o micròfon en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Hangouts Meet de G Suite.

Farem servir una infraestructura virtual d’acord amb un model de computació en el núvol a través de Google i a l'empara de l'acord EU- US Privacy Shield.

Les vostres dades no se cediran a tercers, tret que sigui d’obligació legal.

Drets:
Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació:
Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació:
Si no ha estat satisfet l’exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l’APDCAT:  apdcat.gencat.cat