Tribunals online Convocatòria Ordinària 2020/21-2

En aquesta pàgina s'anirà publicant tota la informació relativa als tribunals de la convocatòria Ordinària del curs 2020/21-2.

Informació general

• Amb un PC o portàtil i el Google Chrome
  • Telèfon mòbil o tauleta amb l'app de Google Meet.
  • FAQS
Pots accedir a la sessió clicant l’enllaç que l'Escola t'haurà enviat per correu electrònic.
    • Si ets membre UPC, pots accedir directament fent servir el teu usuari personal @upc.edu o @estudiantat
    • Si ets membre extern a la UPC,

- tens compte Google, pots accedir directament identificant-te amb el correu que has proporcionat prèviament a la Facultat.

- no tens compte Google, inidica el teu nom i cognoms i sol·licita accés. Per accedir a la sessió hauràs d’esperar que la persona administradora de la sessió t'autoritzi

Si per alguna causa et desconnectes de la sessió, hauràs de tornar a clicar a l’enllaç de la sessió.