Sortides Professionals

Grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals

Professió regulada

• Enginyer/a tècnic/a de telecomunicació.
  • Enginyer/a de telecomunicació (cursant el màster universitari en Enginyeria de Telecomunicació).

Sortides professionals

• Disseny i desenvolupament de sistemes de captació, processament, transmissió i recepció de continguts d'àudio o vídeo.
  • Manteniment de sistemes, equips, capçaleres i instal·lacions de televisió, àudio i vídeo.
  • Manteniment d'equips electrònics i informàtics per al sector audiovisual.
  • Desenvolupament de sistemes d'emmagatzematge, gestió, transmissió i difusió de continguts audiovisuals.
  • Creació, programació gestió i difusió d'aplicacions i continguts multimèdia amb criteris d'usabilitat i accessibilitat.
  • Disseny i desenvolupament de projectes d'enginyeria acústica: condicionament de locals, instal·lacions de megafonia, sistemes de mesura, anàlisi i control de soroll i vibracions, acústica mediambiental i submarina.
  • Exercici lliure de la professió, desenvolupant serveis de consultoria i assessoria.
  • Docència i recerca.