Visita guiada als tallers de Ferrocarrils i a les instal·lacions del Centre Operatiu de Rubí

Quan
01/02/2022 de 10:00 a 12:00
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El proper dimarts dia 1 de febrer, de 10h a 12h del matí, tindrà lloc una visita guiada als Tallers de FGC de Rubí per conèixer el ferrocarril des de dins (Operacions, seguretat i manteniment).

Als tallers del COR, coneixereu els diferents tipus de manteniment i reparacions que es porten a terme diàriament per tenir els trens sempre a punt i garantir un bon servei. Es farà palès l’esforç i la despesa de
diner públic que això suposa. El coneixement del COR permet entendre com es gestiona la xarxa de trens d’FGC per tal que l’alumne valori el servei de mobilitat de Ferrocarrils i l’atenció al client. L'activitat
constarà de dues parts i l’acompanyament a la visita del COR de Rubí ens la farà el responsable de dipòsit i manteniment de material mòbil.

Us hi podeu apuntar els estudiants de Grau i Màster de l'ESEIAAT i el cost de l'activitat està finançat per la pròpia Escola.

Cal que us inscriviu, mitjançant el vostre compte "estudiantat.upc.edu", a través del formulari:  https://forms.gle/aqH9poeoe8qUX99y5.

La inscripció no pot garantir l'accés directe a la visita ja que les places estan limitades a 29 per raons de seguretat. S'assignaran places per ordre d'inscripció.

Les inscripcions es tancaran la nit de dijous a divendres propera o bé quan s'arribi al màxim permès. Rebreu missatge de confirmació el proper divendres 28 de gener.