Vols formar part del programa SALSA'M de la UPC i ser mentor d'estudiants internacionals?

Inscripcions fins al 20/07/17

05/07/2017 11:00 a 20/07/2017 19:00

La UPC, a través del Vicerectorat de Política Universitària i el Vicerectorat de Política Docent, obre una convocatòria adreçada als estudiants que vulguin participar en el Programa de mentors SALSA’M (Suport acadèmic, lingüístic i sociocultural per a alumnes de mobilitat), durant el curs acadèmic 2017-2018.

Aquest programa, de suport a l’acollida de l’estudiantat internacional, està coordinat pel Servei de Llengües i Terminologia (SLT) i per un equip d’estudiants becaris, i s’organitza en col·laboració amb el Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa (GRIE), l'EEBE, ETSAB, ETSETB, ETSECCPB, FIB, ESEIAAT, FOOT, EETAC i ESAB.