Obert el termini per sol·licitar una plaça en el programa de mobilitat UNITECH '2022-2023

18/01/2022

Us informem que s'ha obert el termini per sol·licitar una plaça en el programa de mobilitat UNITECH per marxar al 2022-2023.

Us recordem que el programa UNITECH està adreçat bàsicament a estudiants de MÀSTER.

Els interessats poden consultar informació sobre el programa al document de "UNITECH Programme Handbook", disponible al portal de sol·licituds UNITECH

Els estudiants interessats en UNITECH poden presentar la seva sol·licitud fins al 18 de gener de 2022, entrant en aquella web (https://application.unitech.app/application/upc).

El portal de presentació de sol·licituds es tancarà el 18 de gener. Després, si escau, hi hauria la preselecció interna UPC d'estudiants que participarien a les proves de selecció del "Assessment Centre" (AC), que tindran lloc online durant el 22 de febrer. El resultat de l'AC, amb la llista d'estudiants seleccionats per participar en UNITECH, es farà públic el 23 de febrer.

Posteriorment, al més aviat possible entre març-abril, s'informaria als estudiants UNITECH-UPC (i als seus centres UPC) sobre quina seria la universitat de destinació UNITECH a la que han estat assignats i pre-admesos.

Finalment us indiquem (com en cursos anteriors) que, tot i que el termini finalitza el 18 de gener, recomanem vivament als estudiants interessats que no esperin fins les últimes hores per presentar la seva sol·licitud en el portal. Per dos motius:

1. La sol·licitud requereix registrar-se al portal, entrar les dades personals i acadèmiques, penjar diversa documentació (CV, etc.), respondre a una sèrie de preguntes i presentar la llista d'assignatures que volen fer a les 3 opcions d'universitat de destinació que demanin. Tota la informació s'ha de respondre o presentar en anglès.

Per tant, aquesta sol·licitud els hi prendrà més de 5 minuts. (No emplenar-la; sinó pensar què responen a les preguntes, preparar la seva documentació personal, buscar la informació sobre les matèries que voldrien cursar a tal o qual lloc, etc. Per això també fem que el termini finalitzi després del període festiu de Nadal; perquè puguin elaborar amb temps suficient la seva sol·licitud UNITECH.)

2. En les últimes hores, el portal podria anar més lent o experimentar incidències, donat l'elevat nombre d'estudiants intentant connectar-s'hi alhora. No s'admetrà cap sol·licitud incompleta, o bé que es presenti per altres mitjans que no siguin el portal UNITECHapp (paper, e-mail, etc.).

Més informació del programa UNITECH

arxivat sota: ,