Vols participar en el programa de mobilitat nacional SICUE?

Sol.licitud de places: 13/02/18 al 13/03/18

Quan
13/02/2018 a 13/03/2018
Afegeix un esdeveniment al calendari

Vols participar en el programa de mobilitat nacional SICUE 2018/2019?

Sol.licitud de places: 13/02/18 al 13/03/18

Publicació oferta de places: 07/02/2017

A qui va dirigit?

A estudiants de grau que reuneixin els requisits fixats a la convocatòria.

Què es pot estudiar?

A més de les assignatures que tinguin correlació entre els dos plans d'estudi, es poden cursar crèdits optatius d'assignatures del pla d'estudis de la universitat de destí i que no estiguin incloses en el pla d'estudis de la universitat d'origen. Aquests crèdits s'incorporaran posteriorment a l'expedient de l'alumne en la universitat d'origen com a assignatures optatives

Excepcionalment, es pot incloure una matèria, com a màxim, a cursar en titulacions afins amb les quals no hi hagi acord amb l'autorització de tots els coordinadors implicats de la universitat de destí.

Així mateix, sempre que la normativa de la universitat d'origen ho permeti i amb l'autorització del coordinador acadèmic, es podrà incloure a l'acord acadèmic una única assignatura qualificada com a suspesa.