Jornada Dones, Ciència i Tecnologia - WSCITECH22

04/03/2022 de 09:30 a 12:45
On
presencial a la sala d'actes del Vapor Universitari i retransmissió en streaming
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat

L’Ajuntament de Terrassa, a través de les regidories de Polítiques de Gènere i d’Universitats, i en col·laboració amb l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacials i Audiovisuals de Terrassa (ESEIAAT-UPC), l’Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT), la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat i la Societat Catalana de Tecnologia, organitzen la II Jornada Dones, Ciència i Tecnologia – WSCITECH que se celebrarà el dia 4 de març en presencial al Vapor Universitari (C/Colom 114) i serà emesa pel canal YouTube de l’Ajuntament de Terrassa.

L'objectiu de la Jornada, conduïda per la periodista Mari Pau Huguet, és preparar i assentar les bases de la 3a edició del Congrés Dones, Ciència i Tecnologia WSCITECH 2023, amb la voluntat de fomentar les vocacions científiques entre les noies, posar en valor les aportacions de dones que treballen en diferents disciplines i integrar la perspectiva de gènere en totes les esferes de l'àmbit acadèmic i educatiu.

El fil conductor d’enguany és la Dona i l’ESPAI, entenent el terme “espai” des de les seves múltiples accepcions i, per tant, analitzant la relació entre dona i espai des dels diferents àmbits en què s’estructura el congrés: Ciència i Tecnologia, Salut i Comunicació.

Us convidem a formar part d'aquest esdeveniment, i així continuar sumant esforços per a millorar l'equitat i la diversitat a la societat.

A la nostra pàgina web https://www.terrassa.cat/wscitech22-jornada podreu trobar més informació pel que fa al programa, ponències i podeu confirmar la vostra assistència en presencial emplenant aquest formulari.