Jornada de Portes Obertes del Centre de Formació Interdisciplinària Superior

Quan
25/04/2018 de 17:00 a 19:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Si estàs interessat en el CFIS, et pot ser de molta utilitat assistir a la Jornada de Portes Obertes del CFIS en la qual podràs obtenir tota la informació que necessitis sobre la nostra oferta.

L’acte consistirà en una presentació del CFIS i un torn de preguntes posterior en el qual intervindran representants dels centres participants. També hi assistiran estudiants que actualment estan cursant alguna doble titulació i algun titulat, que explicaran la seva experiència i amb els quals podràs compartir les teves inquietuds.

Jornada de Portes Obertes 2015

Per raons d'aforament, si vols assistir a aquest acte, t'hauràs de registrar al següent formulari (disponible del 22 de març al 24 d'abril de 2018 o fins esgotar l'aforament).

JORNADA DE PORTES OBERTES 2018

DIA: 25 d'abril
HORA: 17h
LLOC: Sala d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona(obriu en una finestra nova) (Avda. Diagonal, 647 - Barcelona)