Information Workshop: Best Idea 2021 Competition

15/10/2020 de 13:30 a 14:30
Online Meeting
Call for abstracts for student-led Best Idea 2021 Competition
Best Idea 2021 is the opportunity for students to work together to solve some of our world’s grandest challenges for the grand prize of €20,000. This online workshop will provide all the information you need to start building your team and ask questions.

En la xarxa CESAER s'ha obert una convocatòria (call for abstracts) per al Concurs de Millor Idea 2021 ("Best Idea 2021 Competition"), donant la possibilitat a equips d'estudiants (de nivell grau, màster o doctorat) de dissenyar i mostrar les seves idees sobre com la ciència i la tecnologia contribueixen a la sostenibilitat.
Els equips d'estudiants també hauran d'incloure al menys un staff de la universitat.
S'insta a tots els estudiants interessats a que si us plau s'inscriguin al taller (online) d’informació que tindrà lloc el 15 d’octubre de 13:30 a 15:00, presentant la competició i oferint als participants possibles la possibilitat de fer preguntes als organitzadors.
El termini per la presentació dels abstracts finalitzarà el 31 de gener de 2021.

La informació es pot trobar a través d'aquest link: