HACKATÓ Miro In Cube

• HACKATÓ Miro In Cube
  • 2021-06-25T00:00:00+02:00
  • 2021-06-27T23:59:59+02:00

Miro In Cube és una hackató organitzada pel IDEFI Programa MIRO.EU-PM (ANR-11-IDFI-0027) gestionat per la Universitat de Perpinyà Via Domitia, i la Fundació UPVD. El seu objectiu és afavorir la creació de projectes innovadors en l’àmbit del turisme sostenible.

25/06/2021 a 27/06/2021

Miro In Cube està coorganitzat amb la Generalitat de Catalunya a través dels departaments d’Empresa i Coneixement i de Polítiques Digitals i Administració Pública, i la Fundacó Bit, a través de la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura així com de la Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica de la Direcció General d’Innovació del Govern de les Illes Balears.

56?h non-stop per crear el teu projecte

Els equips disposaran de 56?h non-stop per concebre els seus projectes, desenvolupar un prototip i crear un projecte viable en el marc del tema de la hackató: turisme i resiliència.

3 ciutats de l’Euroregió Pirineus Mediterrània

Miro in Cube es du a terme simultàniament a Perpinyà, Barcelona i Palma, amb el suport de nombrosos actors del turisme i de la innovació de la Regió Occitània, Catalunya i les Illes Balears.

Mentoria presencial i a distància

Els equips podran gaudir de l’assessorament de mentors i d’experts provinents d’horitzons molt diversos, de manera presencial. Aquest assessorament serà igualment proposat a distància, via l’aplicació Miro In Cube, perquè tots els equips puguin accedir a les mentories dels entrenadors trobant-se a les altres seus del concurs.

3 tallers en simultani

Els participants assistiran a tres tallers (1 taller proposat per cada seu del concurs). Les tres seus seran connectades durant aquests tallers a través de pantalles i tots els continguts seran traduïts en simultani.

Cada taller tindrà una durada de 45 min + 15 min de Q&A.