Hackathon ActInSpace Barcelona

Act In Space és un concurs internacional d'innovació. Està dissenyat per a estudiants però obert a tothom

25/05/2018 a 26/05/2018
Canòdrom - Parc de Recerca Creativa de Barcelona

Els dies 25 i 26 de maig tindrà lloc al Canòdrom - Parc de Recerca Creativa de Barcelona

Act In Space és un concurs internacional d'innovació iniciat pel CNES amb la col·laboració de l'ESA i el ESA BIC Sud France que reuneix més de 36 països i 72 ciutats de tot el món en una competició de 24 hores de durada a manera de Hackathon (però d'idees) per inventar els nous serveis del demà gràcies a les tecnologies espacials.

Està dissenyat per a estudiants però obert a tothom i té com a objectiu conrear l'esperit empresarial, fomentar la creació de noves empreses i promoure l'ús de tecnologies espacials i dades adquirits en l'espai per canviar la vida de els ciutadans.

Els reptes ja estan disponibles per consultar a la web i el registre està obert amb 50 places a Barcelona.