Marxes d'intercanvi aquest 2018-2019? Demana l'ajut MOBINT de l'AGAUR!

Ja s'ha obert la convocatòria de beques "MOBINT" 2018 de l'Agaur! ...Presenta la teva sol·licitud abans del 8 de novembre.

09/10/2018 a 08/11/2018

Com cada any, la Secretaria d'Universitats i Recerca convoca, a través de l'AGAUR, els ajuts MOBINT 2018, adreçats a l'estudiantat de les universitats catalanes, que realitzaran una estada acadèmica de mobilitat al curs 2018-2019, en el marc dels programes d'intercanvi internacional.
L'objectiu és promoure la mobilitat estudiantil, mitjançant el finançament d'una part de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països.

Els estudiants que optin als ajuts esmentats hauran de tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

Informació bàsica

• Modalitat A- mobilitat a països del programa Erasmus+ (és a dir, mobilitat Erasmus+ KA103; l'Erasmus "clàssic").
  • Modalitat B- la resta.

Bases de la convocatòria

En aquest apartat del web de l'Agaur en trobareu les bases reguladores i la convocatòria, que trobaràs al web de l'AGAUR.

Termini

El termini de presentació de sol·licituds és del 9 d'octubre fins al 8 de novembre de 2018 (ambdós inclosos).

Més informació

Directament en el web de l'AGAUR en l'apartat de la convocatòria MOBINT 2018-2019:

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han d'emplenar online. Segueix aquest enllaç per iniciar la presentació de la teva sol·licitud.(obriu en una finestra nova)

Atenció: Per presentar la teva sol·licitud MOBINT2018, hauràs d'obtenir a la teva escola/facultat UPC l'acreditació de destinació de mobilitat i de nota mitjana. Consulta a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals del teu centre.(obriu en una finestra nova) Recorda també afegir a la teva sol·licitud el teu certificat de coneixement d'idiomes.

Consultes sobre la convocatòria

Directament a l'AGAUR: