Convocatòria d'ajuts Erasmus+ per a Pràctiques SMT (Student Mobility for Traineeship)

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà a les 24 hores del 30 de juny de 2020.

30/06/2020

La convocatòria d'ajuts Erasmus+ per a Pràctiques SMT (Student Mobility for Traineeship) té com a objectiu subvencionar les estades en pràctiques en una empresa, centre públic o privat de recerca o altra organització d’anàloga naturalesa que estigui radicada a qualsevol dels països elegibles per a les mobilitats Erasmus+.

Característiques

• Les estades s'han de realitzar entre l'1 de juny de 2019 i el 30 d'agost de 2020.
  • Durada de l'estada: entre 60 i 360 dies per cicle d'estudis, descomptant els dies ja gaudits en convocatòries Erasmus anteriors
  • Només es podran fer estades de fins a 360 dies per nivell d’estudis: graus/màster. En aquest còmput es tindran en compte les estades de mobilitat de programes europeus anteriors. Aquest límit serà de 720 dies pels estudis del Grau en Arquitectura (pla 2010).

Sol·licitud

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà a les 24 hores del 30 de juny de 2020.

La sol·licitud s’ha de formalitzar a través del portal de tràmits de la seu electrònica de la UPC a través de l’enllaç següent:

arxivat sota: ,