El Banc Santander ha creat un nou programa d'ajuts a la mobilitat Erasmus per a estudiants

Pots sol·licitar una d'aquestes beques realitzant la inscripció abans del 28 de febrer de 2019

01/10/2018 a 28/02/2019

El programa Erasmus + promociona i fomenta l'excel·lència a través de l'intercanvi d'estudiants entre universitats dels Estats membres de l'Espai Econòmic Europeu, més Islàndia, Liechtenstein, Noruega, Suïssa, Turquia i Macedònia.

Si tens pensat anar-te d'Erasmus l'any que ve, i tens un expedient acadèmic excel·lent, les Beques Santander Erasmus són per a tu.

Com aconseguir la teva beca?

Si vols optar a les Beques Santander Erasmus cal:

• Ser beneficiari del programa Erasmus + de mobilitat d'estudis a Europa i / o de pràctiques.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.

A més, les universitats poden prioritzar l'adjudicació de les beques a:

• Els estudiants que hagin rebut el curs anterior una beca general (socioeconòmica) del Ministeri.
  • Els estudiants que acreditin legalment una discapacitat igual o superior al 33%.

Pots sol·licitar una d'aquestes beques realitzant la inscripció a partir del 1 octubre 2018 a través d' www.becas-santander.com/erasmus

Més informació: https://www.bancosantander.es/es/universidades/becas/erasmus

arxivat sota: ,