• Oberta la convocatòria d'ajuts a empreses per a la incorporació d'estudiants de màster per a la realització de pràctiques extracurriculars.
  • 2018-06-25T00:00:00+02:00
  • 2018-06-25T23:59:59+02:00

Aquesta actuació pretén incentivar l'interes deis estudiants matriculats als masters de la UPC pel sector privat i l'emprenedoria, i especialment, per la transferencia de tecnologia de la universitat cap al sector productiu.

25/06/2018

Objectiu de la convocatòria

L'objectiu d'aquesta convocatoria és aferir un programa de practiques extracurriculars en empreses (spin-offs, start-ups, EBTs) instal·lades al Pare UPC o sorgides de l'entorn de la UPC, als estudiants deis masters de la Universitat Politécnica de Catalunya.

Aquesta actuació pretén incentivar l'interès dels estudiants matriculats als màsters de la UPC pel sector privat i l'emprenedoria, i especialment, per la transferència de tecnologia de la universitat cap al sector productiu. El programa capacitarà professionals amb formació i experiència en el sector que posteriorment podran desenvolupar el seu treball en empreses de base tecnològica i/o centres de recerca i universitats.

Beneficiaris
Es convoquen ajudes adrec;ades a les empreses (spin-offs, start-ups, EBTs) de l'entorn de la UPC (lligades amb la tematica del Campus d'Excel·lència d'Energia, o bé a l'entorn BKC) que presentin la candidatura d'un titulat o titulada universitari/a que en el moment de presentació de l'ajut estiguin matriculats a un màster de la UPC, per a la realització de practiques extracurriculars.

Finançament i modalitats d'ajuts
El pressupost d'aquesta convocatoria és de fins a 29.544,00€ (5.172,00 BKC i 24.372,00 CAMPUS ENERGIA) procedents del Ministerio de Educación Cultura y Deporte mitjanc;ant els ajuts per a la consolidació de projectes d'excel·lencia de les universitats, concretament de l'actuació IV "Programa de pasantías y prácticas profesionales en instituciones ligadas a los CEI (universidades, centros de investigación, parques científicos y tecnológicos, empresas de base tecnológica) para estudiantes de máster' y doctorado, españoles y extranjeros en áreas de especialización de los CEI españoles" (Resolución de 4 de diciembre de 2015, de la Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, por la que se conceden ayudas para la consolidación de proyectos de excelencia de las universidades - Número de Expediente CEI15-06 & CEI15-15 / Codi UPC J-02104 & J-02097).

arxivat sota: ,