Investigadors de l’ESEIAAT i les empreses COMSA i GMN presenten un nou material fabricat a partir de les fibres tèxtils dels neumàtics vells

19/12/2016 de 10:30 a 11:30

El nou material és un aïllant tèrmic i acústic per a la construcció d'edificis i per al sector ferroviari, i és més competitiu que els actuals

Joan Peset, Responsable del Àrea Tècnica e Innovació de l'empresa COMSA; i Lluis Gil, investigador i professor de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), presenten als mitjans de comunicació un nou material fabricat a partir de les fibres tèxtils dels neumàtics que ja no serveixen.

Amb aquest nou material es valoritza un dels components dels pneumàtics que fins ara no es reutilitzaven. El nou material s'ha aconseguit gràcies al projecte de R + D 'Valorització de PFU' s ', que compta amb finançament del programa INNPACTO del Ministeri d'Economia i Competitivitat.

Roda de premsa
Dia: 19 de desembre
Hora: 10.30 h

Lloc de recepció dels periodistes:
Consergeria de la ESEIAAT. Edifici TR5. c / Colom, 11. Terrassa.

Lloc de la roda de premsa:
Laboratori per a la Innovació Tecnològica d'Estructures i Materials (LITEM) de la UPC. Recinte de la ESEIAAT. Edifici TR45 c / Colom, 11. Terrassa.

Es prega confirmació d'assistència: