Participa en el TFG i TFM CHALLENGE de la Càtedra d'empresa Vanderlande – UPC

31/07/2022

Una de les activitats de la nova càtedra és la captació de talent a través dels TFG i TFM Challenge.

IMPORTANT: Un requisit imprescindible per poder participar en els TFG o TFM Challenge es haver participat un mínim del 80% de les hores a les sessions formatives de la Càtedra d'Empresa Vanderlande-UPC(obriu en una finestra nova).
Per participar en les sessions formatives, has d'inscriure't en aquest formulari(obriu en una finestra nova) abans del 21 de setembre de 2022.

Trobareu les bases del concurs i tota la informació a: https://catedravanderlande.upc.edu/

TFG CHALLENGE 2022/23

Amb la finalitat de reconèixer i estimular l'enginy entre l'estudiantat de Grau en Enginyeria de diverses especialitats de la UPC, Vanderlande convoca, dins el conveni Càtedra d'empresa Vanderlande – UPC, el TFG Challenge 2022/23, per premiar els millors Treballs Final de Grau.

Per participar en el TFG Challenge, caldrà emplenar aquest formulari(obriu en una finestra nova) abans de finalitzar el mes de juliol de 2023.

TFG Challenge Bases 2022-23
Més informació sobre el TFG Challenge

TFM CHALLENGE 2022/23

Amb la finalitat de reconèixer i estimular l'enginy entre l'estudiantat de Màster en Enginyeria de diverses especialitats de la UPC, Vanderlande convoca, dins el conveni Càtedra d'empresa Vanderlande – UPC, el TFM Challenge 2022/23, per premiar els millors Treballs Final de Màster.

TFM Challenge Bases 2022-23
Més informació sobre el TFM Challenge