Inscripció a l'acte de Graduació del Diploma Sènior en Ciència, Tecnologia i Societat per a majors de 55 anys

L'Acte de de Graduacióde la promoció 2018-2019 dels graus, màsters universitaris i el Diploma Sènior en Ciència, Tecnologia i Societat per a majors de 55 anys de l'ESEIAAT | UPC tindrà lloc el divendres 15 de novembre de 2019 a partir de les 18h. al Recinte Firal de Terrassa. L'hora d'arribada és a les 17h els graduats i a les 17:30h els acompanyants.

Vols compartir fotos amb els teus companys de promoció? Les fotos compartides per tu i per la resta de companys de promoció es mostraran per pantalla a l'acte de graduació.
Les fotos compartides per tu i per la resta de companys de promoció es mostraran per pantalla a l'acte de graduació. Si no pots enviar-les en el moment de la inscripció, pots fer-ho després a l'adreça direccio.eseiaat@upc.edu

Protecció de dades
Aquest Acte de Graduació serà enregistrat i podrà ser difós, publicat o comunicat de manera íntegra o parcial, a través d'Internet o de qualsevol altre mitjà. Mitjançant aquesta inscripció, autoritzo de manera expressa que aquest enregistrament es difongui, publiqui o comuniqui íntegra o parcial, a través d'Internet o de qualsevol altre mitjà.
Les dades proporcionades són necessàries per a l’organització de l’acte i seran sotmeses a un tractament automatitzat, de caràcter confidencial, en un fitxer creat per la UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA, conforme als termes establerts a la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
Podràs revocar el consentiment atorgat en qualsevol moment, així com exercitar els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes establerts en la legislació vigent, dirigint-te per escrit a la UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA a l’adreça electrònica
direcció.eseiaat@upc.edu