L'ESEIAAT participa a la World Space Week

Amb una jornada de 7 xerrades que tindran lloc el dia 4 d'octubre entre les 12h i les 14h a la sala d'Actes de l'edifici TR5 de l'ESEIAAT (c/Colom 11. Terrassa), l'únic centre a Catalunya on es poden cursar graus i màsters d'enginyeria aeroespacial

L'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) participa activament aquest any a la World Space Week que impulsa l'Organització de les Nacions Unides i que aplega mes de 2.700 esdeveniments a 86 països de tot el món.

El director de l'ESEIAAT, Xavier Roca, obrirà oficialment la sessió a les 12h i, tot seguit, cadascun dels conferenciants explicaran en 20 minuts els trets bàsics de diferents temàtiques espacials, com ara, el retorn de l'home a la Lluna, els fenòmens solars, les missions espacials del futur, l'astrofotografia, les matemàtiques aplicades a l'estudi de l'espai, projectes espacials d'estudiants de l'ESEIAAT i l'experiència professional l'Agència Espacial Europea d'un exalumne d'aquesta Escola de la UPC a Terrassa.

Els conferenciants són els professors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Ignasi Casanova, Miquel Sureda i Manel Soria; la doctora per la UPC Mercè-Romero Gómez; els estudiants de les associacions UPC Space Program i Cosmic Research, i, finalment, Víctor Manuel Garcia, exalumne de l'ESEIAAT i membre del SpaceShip EAC de l'Agència Espacial Europea.

L'entrada a les conferències és lliure i gratuïta