UPC Inclusió: Tallers / Activitats / Beques ... adreçades a estudiantat amb discapacitat i necessitats educatives.

UPC Inclusió
Tallers / Activitats / Beques ...  adreçades a estudiantat amb discapacitat i necessitats educatives.

• Taller de tècniques d'estudi. Tindrà lloc el dia 1 de febrer a les 12 h al Campus Nord. Es necessària l'inscripció. Està adreçada a estudiants amb discapacitat i necessitats educatives però s'acceptaran estudiants que vosaltres considereu que han d'assistir-hi.
  • Programa de Formación y Coaching Professional per a la cerca eficient de feina per a estudiants amb certificat de discapacitat. S'ofereixen 6 sessions de formació gratuïtes a Barcelona. La data d'inici del programa resta pendent de concretar.
  • Speaking without frontiers e InMentoring: Un grup de voluntaris de la Fundació Repsol s'ofereix per preparar els estudiants amb discapacitat per a les proves d'anglès i també en l'assessorament en temes de comunicació i orientació professional.
  • Beques d'estudi d'anglès a l'estranger organitzat per la Fundació ONCE per joves amb certificat de discapacitat (18 a 30 anys). El termini per presentar sol·licituds finalitza el 31 de maig de 2018.