Una Escola a la que tothom suma

Xavier Roca ja és, oficialment, el nostre primer director electe desprès de l'acte de pressa de possessió que va presidir el rector Enric Fossas.

Va ser un acte emotiu al que van assistir el director de l'escola que ha liderat la unió de les dues escoles, Miguel Mudarra;  l'equip directiu que ha gestionat la creació de l'ESEIAAT; el nou equip directiu; la família del nostre nou director i membres de la comunitat universitària que no van voler perdre's aquest moment històric

Durant l'acte, el rector de la UPC va elogiar el talent i la capacitat del nostre campus universitari. També va agrair l'esforç i el treball que han realitzat les dues escoles d'enginyeria per unir-se i esdevenir en un dels centres d'enginyeria de referència estatals i va expressar la seva confiança envers el futur de la nostra Escola.

Per la seva part, Xavier Roca també agrair el treball de l'equip que ha gestionat la creació de la nostra nova escola i  va centrar la seva intervenció en el tarannà amb que dirigirà el centre els propers quatre anys. "Afronto el meu mandat amb coratge, fermesa, tendresa i esperit crític. Vull una Escola a la que tothom sumi", va dir el director.