Demà dimecres celebrem la cinquena edició de l‘Speed Recruitment’ universitat-empresa

23 empreses et volen conèixer !

Professionals de 23 empreses i institucions de diferents sectors vinculats a les enginyeries industrial, aeroespacial  i al món audiovisual es veuran les cares al vestíbul modernista de l’Escola amb estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) de la UPC en la cinquena edició de les Speed-recruitment (abans Speed Netrworking): trobades ràpides entre uns i altres per facilitar l’accés dels estudiants al mercat laboral.  Amb aquesta activitat,  sumada al Fòrum d’Empreses celebrat  fa tres mesos,  l’ESEIAAT es consolida com a un dels principals centres de captació de talent per al teixit industrial del país.

Les cites ràpides entre estudiants i representants d’empreses tornen el 17 de maig, de 12 a 14 hores i de 14 a 16 hores, a l’edifici històric de l’ESEIAAT de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). La cinquena edició de l’Speed Recruitment compta amb la participació de 23 empreses i estudiants i estudiantes, que han cobert el nombre màxim d’inscripcions previstes. La finalitat d’aquesta activitat és apropar d’una manera més dinàmica i atractiva el món empresarial als estudiants del Campus per facilitar-los l’accés al mercat laboralLa jornada està organitzada amb el suport de l’Ajuntament de Terrassa.

Cara a cara en deu minuts

L’Speed Recrutiment’ de l’ESEIAAT s’estructura en dues parts: en la, d’una hora de durada, els xxx estudiants participants s’organitzaran en grups reduïts que disposaran de deu minuts per dialogar i intercanviar experiències amb cada empresa. En aquest temps, l’empresa donarà a conèixer la seva activitat i les seves necessitats laborals, i els estudiants han de saber transmetre les seves habilitats i presentar el currículum.  Un senyal sonor serà el tret de sortida i marcarà també el final de cada ronda de converses, fins que els estudiants inscrits al matí i a la tarda hagin passat per les deu taules en les quals romandran els representants de les empreses. D’aquesta manera, en una hora i mitja, tant l’estudiantat com les empreses aconseguiran obtenir informació d’interès mútuament.

En finalitzar aquesta sessió, s'oferirà un temps complementari perquè els estudiants i estudiantes puguin dialogar més pausadament amb les empreses que més els interessin o que s’adaptin més a les seves inquietuds professionals.

Les empreses que participaran en la tercera edició de l’Speed Recruitment provenen dels àmbits industrials afins als graus que imparteix l'ESEIAAT, com són el de la química, el tèxtil, l’electrònica, l’electricitat, la mecànica, els sistemes audiovisuals, el disseny industrial i les tecnologies industrials i aeroespacials. Concretament, hi participen les empreses  Accenture S.L.U, Acrecentia Training, S.L, Ausa Center S.L.U,  Avanade Spain S.L.U, APPLUS, Bertrandt AG,  Cambra Oificial de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, Deloitte Consulting S.L.U, Elecnor,  Estamp Sau, Fundacion ESADE, Ficosa, Grifería Tres S.A.,  HP, IMC Toys,  Kostal Eléctrica S.A, Scahygiene Products S.L, SEAT S.A, Schneider Electric España, Venair Iberica S.A.U,  Volpak, També participen Enginyers Industrials del Vallès, Enginyers BCN, UPC Alumni i  Empren UPC.