S’inicia la campanya per a les eleccions a rector del 15Nov

Els catedràtics Enric Fossas i Francesc Torres són els dos candidats que opten a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en les eleccions del proper 15 de novembre. La campanya electoral s’ha iniciat el 31 d’octubre i acabarà el 13 de novembre.

La jornada de votacions del proper 15 de novembre es farà de 10 a 18 hores, amb urna tradicional i estan cridades a votar unes 33.000 persones de la comunitat universitària. La informació relacionada amb aquest procés electoral es pot consultar a la Seu Electoral Electrònica.

Els candidats que opten a les eleccions a Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, presentaran la seva candidatura a la sala d’Actes del TR1 de l'ESEIAAT en aquestes dates:

• Francesc Torres Torres – dimarts 7 de novembre a les 12.00 hores
  • Enric Fossas Colet – dijous 9 de novembre a les 12:00 hores