Acte de reclutament de talent per Rolls-Royce a l'ESEIAAT - UPC

La prestigiosa companyia britànica fabricant de motors d'avió visitarà Terrassa el proper dia 26 de Setembre amb l'objectiu de captar talent de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Acte de reclutament de talent per Rolls-Royce a l'ESEIAAT - UPC
Rolls Royce

La jornada servirà per donar a conèixer els diferents programes d'accés que ofereix Rolls-Royce. L'acte va dirigit als recentment titulats de tots els graus/postgraus/doctorats de la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’empresa ofereix llocs de treball per aquells que finalitzin els seus estudis el 4 de Setembre 2017. També ofereix estades laborals d’estiu o bé anuals. En qualsevol dels casos anteriors, cal fer la sol·licitud d’inscripció en el període 16 de setembre 2016- 23 de Desembre 2016. Trobareu la informació en el següent enllaç.

Si estàs interessat a assistir a la jornada, cal que primer omplis la inscripció que trobaràs en aquest enllaç. Ens posarem en contacte, ja que abans de l'acte es preveu fer una sessió online per preparar el teu currículum d'acord amb els paràmetres britànics i poder optar així a ser un dels candidats que triï Rolls-Royce.

El format de la jornada consistirà en tres presentacions seguides de torns de preguntes dels assistents. Per finalitzar es farà l’assessorament individual d'aquells alumnes que portin el seu currículum en format anglès.

Després de la presentació corporativa, s'explicarà als assistents els requisits que ha de complir el currículum, que després s'haurà de penjar a la intranet de Rolls-Royce, així com el procés online que s'ha de fer per completar la sol·licitud al "Graduate Programme" o al "Intern Programme". Finalment, s'explicarà el funcionament de la primera etapa del procés de selecció ja a Derby (UK), en el cas d'estar preseleccionat, i es donarà una guia de les actituds que es valoraran en aquesta fase.

Pots consultar el programa de la Jornada en el document adjunt.

Programa Rolls Royce

T'esperem a l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, a la Sala d'Actes de l'edifici TR5 el dilluns 26 de Setembre de 9.00h a 17.00h.