Sessions Informatives per a Futurs Estudiants de Màster

Acabes de finalitzar els estudis de Grau i estàs pensant en ampliar els teus estudis amb un Màster, o bé estàs treballant i voldries tenir més coneixements que t'ajudarien a impulsar la teva carrera, o estàs pensant en un doctorat i encaminar la teva trajectòria professional cap a la investigació.

Vols saber què t'ofereix l'ESEIAAT? La qualitat docent i la satisfacció dels nostres estudiants avalen els nostres Màsters.Vine a coneixe'ns!

icon_form.png FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

icon_pdf.png PRESENTACIÓ SESSIÓ INFORMATIVA MÀSTERS

Dates de les Jornades Informatives

• 22 de novembre 2017 – Sala Conferències TR5 (1ª planta)