Díptic

met_portada.jpg

Informació Màsters | master's degree information

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat(obriu en una finestra nova) *

Màster Universitari en Enginyeria Tèxtil i Paperera

Presentació

El màster universitari en Enginyeria Tèxtil i Paperera (abans màster universitari en Enginyeria de Tecnologies de Materials Fibrosos) té com a objectiu la formació d'experts amb una elevada capacitat per treballar en els sectors industrials: tèxtil, paperer i gràfic.

Seran professionals capaços d'innovar els processos i productes, dissenyar-ne i crear-ne de nous amb un alt valor afegit, gestionar la innovació, establir estratègies d'empresa tant en l'àmbit tecnològic com econòmic, i adaptar-se als canvis.

Objectius

Aquests estudis de Màster tenen com a objectiu la formació de professionals i investigadors/es per gestionar la innovació i el desenvolupament tecnològic en la pràctica professional des de llocs de lideratge amb una elevada capacitat per treballar en els sectors industrials: Tèxtil, Paperer i Gràfic. Així mateix capacita per a la funció directiva d'equips multidisciplinaris, especialment en l'àmbit de les empreses industrials.

Justificació per realitzar el Màster

Els estudiants que es titulin adquiriran totes les competències i habilitats necessàries per al correcte desenvolupament d'activitats professionals, tant en l'àmbit de l'enginyeria tèxtil com en l'àmbit de la enginyeria paperera-gràfica. El present Màster contempla la doble orientació: professional i de recerca, i aposta per la formació en les tecnologies pròpies d'R + D + I en el més alt nivell i amb criteris d'excel·lència dins dels àmbits de les Enginyeries Tèxtil i Paperera i Gràfica , i abasta les necessitats de formació per a la recerca i la innovació per a tota la cadena de producció i disseny de productes tèxtils i paperers.

Sessions informatives
Preinscripció

Informació general

Tipus de títol: Màster Universitari Oficial

Duració i càrrega lectiva: 1.5 anys, 90 crèdits ECTS (60 crèdits ECTS/any acadèmic)

Inici: Setembre i febrer.

Horaris i modalitat: Matí. Presencial.

Preus i beques: Preu aproximat del màster, 4.721 € (7.082 € per a no residents a la UE).

Més informació sobre preus i pagament de la matrícula

Més informació de beques i ajuts

Idiomes: Castelllà.

Coordinador acadèmic: Jordi Sellarès

A qui va dirigit

Aquest màster està dirigit a graduats/des del grau de referència - Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil - així com a:

• Estudiants amb un Grau en Enginyeria en l'àmbit industrial.
  • Estudiants amb un Grau en Enginyeries: Forestal, del Medi Natural, Alimentària, Ciència Agronòmica, Agroambiental, Física, Agrícola o equivalents.
  • Estudiants amb una Enginyeria Industrial.
  • Estudiants amb una Enginyeria de Muntanya, Agrònom o equivalents.
  • Estudiants amb un Grau en Química, Física, Biologia, Biotecnologia, Bioquímica, Ciències Ambientals o equivalents.
  • Estudiants amb una llicenciatura en Química, Física, Biologia, Ciències Ambientals o equivalents.
  • Estudiants amb una Enginyeria Tècnica de l'àmbit industrial.
  • Estudiants amb una Enginyeria Tècnica Forestal, Agrícola o equivalents.

Totes aquestes titulacions proporcionen accés directe al màster, sense necessitat de cursar complements de formació. Altres opcions seran considerades per l'òrgan responsable del màster (CAM), que analitzarà els expedients dels candidats amb la finalitat de determinar el seu accés i, si és el cas, els complements formatius a cursar per l'estudiant i la seva programació.