Díptic

Informació Graus

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat Obre en finestra nova

Grau en Enginyeria en Electrònica Industrial i Automàtica

Presentació i objectius

Amb el grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica adquiriràs els coneixements que et permetran dirigir i gestionar projectes d'enginyeria en els àmbits de l'electrònica industrial i l'automàtica: disseny, projecció i desenvolupament de sistemes electrònics analògics, digitals i de potència, així com sistemes de control i d'automatització industrial. Rebràs una formació multidisciplinària en els àmbits de l'electrònica analògica, digital i de potència, la modelització i la simulació de sistemes, la regulació automàtica i les tècniques de control i la seva aplicació en l'automatització industrial, així com els principis i les aplicacions dels sistemes robotitzats, la informàtica industrial i les comunicacions.

Tens la possibilitat de complementar aquest grau amb un itinerari específic que permet obtenir una doble titulació dintre d'aquest centre, cursant un determinat nombre de crèdits més corresponents al pla d'estudis d'una de les altres titulacions que s'imparteixen en el centre. La doble titulació implica, a grans trets, superar un any d'estudis addicional. Per accedir-hi cal haver cursat ja un mínim de crèdits d'un dels graus. L'oferta de places és limitada.

Dobles titulacions

• Grau en Enginyeria Electrònica i Automàtica / Grau en Enginyeria Mecànica
  • Grau en Enginyeria Electrònica i Automàtica / Grau en Enginyeria Elèctrica

Preguntes més freqüents sobre els estudis de grau

Informació general

Tipus de títol: Grau Oficial. Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Requisits d'accés: PAU (Nota de tall PAU: 6,020), CFGS, més grans de 25, 40 i 45 anys, canvi d’universitat i/o estudis universitaris, titulats universitaris i assimilats, dobles titulacions, etc...

L'estudiant accedeix a aquest grau després de superar una fase inicial comú amb altres estudis.
Vegeu procés d'assignació d'especialitat.

Duració i càrrega lectiva: 4 anys, 240 crèdits ECTS.

Tipus de docència: Presencial

Horaris:
Primer i segon curs (assignatures comuns): matí o tarda.
Tercer i quart curs (assignatures d’especialitat i optatives): Majoritàriament de matí (pot haver algun grup de tarda).

Optatives que es recomanen haver escollit en l'Ensenyament Secundari Obligatori i el Batxillerat: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix Tècnic.
Consulta l'oferta de cursos introductoris

Preu i beques: Preu aproximat per curs, 2.400 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).

Coordinador Acadèmic: Néstor Berbel