Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials

Presentació

El Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials, amb una oferta de entrada de 60 places, ofereix una formació sòlida i multidisciplinar en els diferents aspectes de l'aeronàutica, però fent èmfasi en els aspectes específicament relacionats amb les aeronaus i els vehicles espacials, tant pel que fa al seu disseny, projecte, fabricació, operació i manteniment com a les infraestructures necessàries per la seva operació.

Amb aquest grau assoliràs una gran versatilitat per adaptar-te a noves situacions i assimilar els futurs avenços tecnològics de la indústria aeroespacial. El Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials atorga les atribucions per l'exercici de la professió regulada d'Enginyer Tècnic Aeronàutic en l'especialitat d'Aeronaus.

Objectius

L'objectiu d'aquesta titulació és formar l'estudiantat perquè adquireixi les competències necessàries per a l'exercici de la professió d'Enginyer Tècnic Aeronàutic, especialitat en Aeronaus.

En concret, s'aborda en profunditat l'estudi de l'aerodinàmica, mecànica de vol, materials i estructures, sistemes automàtics de control de vol, i l'enginyeria i projecte de vehicles aeroespacials. També s'estudien els sistemes de navegació i circulació aeria.

Aquest Grau capacita per la integració de coneixements de diferents àmbits i el desenvolupament de projectes aeroespacials complexos que han de interrelacionar diferents tecnologies de forma eficaç.

Una vegada cursat aquest Grau es pot accedir al Màster universitari en Enginyeria Aeronàutica, que atorga les atribucions per exercir la professió regulada d'Enginyer Aeronàutic.

Dobles titulacions

Amb universitats catalanes:

• Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials / Màster universitari en Enginyeria Aeronàutica / Grau en Administració i Direcció d'Empreses (UOC)
  • Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials / Màster universitari en Enginyeria Aeronàutica / Grau en Economia (UOC)

Més informació al web del Programa d'Alt Rendiment Acadèmic

A qui va dirigit
Aquest grau s’adreça a persones amb aptituds creatives, amb curiositat i capacitat per al treball en equip, interès per la ciència i la tecnologia i bons fonaments matemàtics i físics. Ateses les característiques particulars del sector aeroespacial, també han de tenir una orientació cap a la internacionalització i els idiomes.

Informació general

Tipus de títol: Grau Oficial. Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Inici: setembre

Durada i càrrega lectiva: 4 anys, 240 crèdits ECTS. Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.

Horaris i modalitat:
La titulació s'imparteix en horari de matí.
Es poden repetir assignatures el quadrimestre següent en horari de tarda.

Idioma: Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis, i als horaris dels grups.
Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat

Preu i beques: Consultar els preus dels estudis de grau.
Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament)

Coordinador acadèmic: Enrique José García Melendo

Preguntes més freqüents sobre els estudis de grau