Díptic

Informació Graus

He llegit i accepto les condicions d'ús i privacitat Obre en finestra nova

Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials

Presentació i objectius

El Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials, amb una oferta de entrada de 60 places, ofereix una formació sòlida i multidisciplinar en els diferents aspectes de l'aeronàutica, però fent èmfasi en els aspectes específicament relacionats amb les aeronaus i els vehicles espacials, tant pel que fa al seu disseny, projecte, fabricació, operació i manteniment com a les infraestructures necessàries per la seva operació.

Amb aquest grau assoliràs una gran versatilitat per adaptar-te a noves situacions i assimilar els futurs avenços tecnològics de la indústria aeroespacial. El Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials atorga les atribucions per l'exercici de la professió regulada d'Enginyer Tècnic Aeronàutic en l'especialitat d'Aeronaus.

Dobles titulacions

Amb universitats catalanes
Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials / Màster universitari en Enginyeria Aeronàutica / Grau en Administració i Direcció d'Empreses (UOC)
Més informació al web del Programa d'Alt Rendiment Acadèmic

En el marc de l'oferta d'estudis del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS). També pots cursar una doble titulació interdisciplinària a dos centres docents UPC coordinada pel CFIS. Més informació al web del CFIS

Informació general

Tipus de títol: Grau Oficial. Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Requisits d'accés: PAU. Nota de tall PAU: 11,786

Duració i càrrega lectiva: 4 anys, 240 crèdits ECTS. Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.

Tipus de docència: Presencial

Horaris:
La titulació s'imparteix en horari de matí.
Es poden repetir assignatures el quadrimestre següent en horari de tarda

Optatives que es recomanen haver escollit en l'Ensenyament Secundari Obligatori i el Batxillerat: Matemàtiques, Física, Química i Dibuix tècnic.
Consulta la oferta de cursos introductoris

Preu i beques: Preu aproximat per curs, 2.400 €.
Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament)

Coordinadora acadèmica: Inés Algaba

Preguntes més freqüents sobre els estudis de grau