Fes-te visible! Quinzena de la visibilitat de la recerca a l'ESEIAAT

• Fes-te visible! Quinzena de la visibilitat de la recerca a l'ESEIAAT
  • 2017-07-01T10:00:00+02:00
  • 2017-07-15T16:00:00+02:00

La biblioteca s'ha iniciat una campanya d’informació i assessorament adreçada als investigadors de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), per millorar la visibilitat de la seva producció científica a Internet.

01/07/2017 10:00 a 15/07/2017 16:00
Ets investigador/a i…
T’interessa la visibilitat que tinguin les teves publicacions?
Et preocupa que les teves publicacions s’adjudiquin a altres autors a bases de dades com Web of Science o Scopus?
Saps com treure profit de FUTUR, Mendeley i Google Scholar per donar visibilitat a la teva tasca científica?

Des de la Biblioteca t’ho posem fàcil!

Amb aquest lema, a la biblioteca s'ha iniciat una campanya d’informació i assessorament adreçada als investigadors de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), per millorar la visibilitat de la seva producció científica a Internet.

Amb el nom Fes-te visible!  es vol donar a conèixer diferents estratègies per augmentar la difusió de les publicacions, i així donar més visibilitat als investigadors i a la universitat. Algunes d’aquestes accions proposades són:

• signar les publicacions sempre igual (recomanacions per triar una signatura normalitzada)
  • completar les dades al perfil d’investigador de FUTUR, el portal de la producció científica de la UPC
  • creació d’un identificador ORCID, afegir-hi les publicacions i vincular-lo amb altres identificadors (Scopus Author ID o ResearcherID). Es recomana signar les publicacions afegint el número d’ORCID i tenir el perfil actualitzat
  • creació d’un perfil acadèmic a Google ScholarResearchGate o Mendeley, i mantenir-lo actiu i actualitzat
  • publicació en obert
  • i la difusió de les activitats de recerca a través de webs, blogs o Twitter

Des de la biblioteca t'ho posem fàcil!!

La campanya informativa tindrà una durada d'una quinzena, de l'1 al 15 de juliol.

• Dimarts 4 de juliol, de 10.00 a 13.00h personal de la Biblioteca es traslladarà al hall del TR1 (antiga EET), per poder informar, resoldre dubtes i actualitzar els perfils acadèmics, de forma presencial.
  • Dijous 6 de juliol, de 10.00 a 13.00h personal de la Biblioteca es traslladarà al hall del TR5 (antiga ETSEIAT), per poder informar, resoldre dubtes i actualitzar els perfils acadèmics, de forma presencial.
  • Dimecres 5 de juliol, de 10.00 a 13.00h es farà a la biblioteca un taller organitzat per l'ICE: Com millorar l'impacte de la recerca: gestió de la identitat digital. Cal inscripció prèvia a http://gcice.upc.edu/fitxa_cursos.asp?id=53910
  • Durant aquests dies podreu concretar reserva prèvia per rebre assessorament personalitzat o en grup, resoldre dubtes i actualitzar el vostre perfil acadèmics de manera presencial. Cal omplir el formulari següent: Reserva un@ bibliotecari@.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu posar en contacte al correu de la biblioteca: biblioteca.campus.terrassa@upc.edu