Jornada Portes Obertes CFIS

Quan
26/04/2017 de 17:00 a 19:00
Afegeix un esdeveniment al calendari

Jornada de Portes Obertes 2017

CFIS

26 d'abril - 17h, Sala d'Actes de l'ETSEIB (Av. Diagonal, 647 - Barcelona)

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) és un centre d'excel.lència de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) creat per captar, seleccionar, formar i tutoritzar alumnes provinents d'arreu de l'Estat amb alta capacitat i motivació per cursar dues titulacions de grau en un màxim de 5 anys d'entre les següents: Ciència i Enginyeria de Dades, Enginyeria Civil, Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Física i Matemàtiques.

La Jornada de Portes Obertes consistirà en una presentació del CFIS i un debat posterior en el qual intervindran representants dels centres participants, estudiants i titulats del CFIS.

Podeu inscriureu's a la jornada fins el 25 d'abril en el següent formulari(obriu en una finestra nova).