Ets miop i vols deixar de dur ulleres o lents de contacte durant el dia? Inscriu-te! (fins 27/04/17)

21/04/2017 08:00 a 28/04/2017 23:59
L’Orto-k és un tractament que permet una visió excel·lent, sense ulleres ni lents de contacte, durant el dia. Aquesta tècnica consisteix a induir un canvi en la forma de la còrnia amb unes lents de contacte que es porten mentre es dorm
Ets miop i vols deixar de dur ulleres o lents de contacte durant el dia?

Gràcies a l'Orto-k, persones miops que necessiten ulleres o lents de contacte per a veure-s’hi bé de lluny, en poden prescindir completament durant el dia. A més, hi ha evidència científica que és un tractament eficaç per aturar la progressió de la miopia.

Al Centre Universitari de la Visió impartim la part pràctica d’una assignatura del Màster en Optometria i Ciències de la Visió(obriu en una finestra nova) de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa(obriu en una finestra nova). Per tal que els estudiants, sota supervisió, puguin fer adaptacions amb lents d’orto-k necessitem pacients que estiguin interessats en aquest tractament.

Són candidats ideals al tractament les persones que tinguin com a màxim 4 diòptries de miopia i una diòptria d'astigmatisme.

Inscripcions per participar:   fins dijous 27 d'abril 2017

Si hi tens interès i vols més informació, pots trucar al 93 739 83 49 de 15h00 a 20h00 i preguntar per Francesca Castro.