Jornada de Portes Obertes

Quan
13/05/2017 de 11:00 a 14:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Estàs a Batxillerat i encara has de decidir quins estudis universitaris cursar? Tens clar quina universitat triar? Vols assabentar-te què t'ofereix l'ESEIAAT? T'agradaria veure la residència, les classes, la biblioteca, el gimnàs, els laboratoris i el campus del que formaràs part? Vols conèixer a alguns dels que seran els teus nous professors?

Vine a visitar-nos a Terrassa, pregunta, informa't i comença a forjar el teu futur.

icon_form.png Inscriu-te a les Jornades de Portes Obertes de l'ESEIAAT

Díptic informatiu Descarrega el Programa de les Jornades

Díptic informatiu  Presentació General de l'Escola

L'horari de les Jornades de Portes Obertes és sempre a les 16h excepte el dia 1 de febrer que es fa torn de matí a les 10.30h i torn de tarda a les 16.00h i el dissabte 13 de maig que es fa a les 11.00h. Et proposem les següents dates per acudir a les Jornades de Portes Obertes:

1 i 15 de febrer, 5 d'abril, 13 i 24 de maig de 2017

Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials (Grau+Màster Universitari)

Grau en Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials (Grau+Màster Universitari)

Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials

Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte

Grau en Enginyeria Mecànica

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

Grau en Enginyeria Química

Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil

Grau en Enginyeria Elèctrica

Grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals

La Jornada s'organitza amb una primera xerrada on es presenta l'ESEIAAT de manera global. En aquesta xerrada t'explicarem els graus que imparteix l'escola, els programes de mobilitat, les pràctiques entre altres detalls.

Tot seguit, els assistents se separen per interessos i se'ls explica amb més detall la titulació, les assignatures, les sortides professionals i la resta de detalls segons els 5 grups següents. Et pots descarregar les presentacions de cada estudi en pdf.

Finalment es fa una visita als Laboratoris que estan relacionats amb els estudis dels quals s'ha sentit la xerrada del Grau.

Per aquells que desitgin escoltar un altre Grau d'interès, en finalitzar la visita se'ls dóna l'oportunitat d'assistir a l'explicació dels Graus de l'Àmbit Aeroespacial i l'explicació del Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrial (Grau i Màster).