European Satellite Navigation Competition ESNC

• European Satellite Navigation Competition ESNC
  • 2017-05-01T00:00:00+02:00
  • 2017-06-30T23:59:00+02:00

És un concurs d'idees internacional que cada any reconeix les millors idees en el camp de la navegació per satèl·lit.

Quan
01/05/2017 00:00 a 30/06/2017 23:59
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L'European Satellite Navigation Competition ESNC és un concurs d'idees internacional que cada any reconeix les millors idees en el camp de la navegació per satèl·lit. Des de les empreses i instituts de recerca als estudiants i altres persones independents, qualsevol és lliure d'entrar-hi. L'únic que importa és la teva idea! Es poden guanyar importants premis.

ESNC està a la recerca de les millors idees d'aplicacions per a sistemes de navegació mundial per satèl·lit (GNSS).

Els premis d'aquest any és per un valor d'1 milió d'euros, inclòs diners en efectiu, la incubació de negocis, formació, consultoria de patents, creació de prototips i suport a la comercialització i la publicitat dins de xarxa líder de navegació per satèl·lit del món.

Les idees poden ser presentades a la ESNC fins al 30 de Juny.

Per obtenir més informació del ESNC Catalonia 2017, visiteu www.catalonia.esnc.eu

Concurs "European Satellite Competition 2017